Nový produkt
Velká pracovní čtyřkolka s pohonem 4x4 a uzávěrkou diferenciálu. Led blinkry, led světla. Tažná koule zapsaná v TP. Opěrka pro spolujezdce. Nastavitelné tlumiče tuhosti a odskoku. Zesílený naviják 1,75 tuny.
Skladem
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Objem | 550 ccm |
Chlazení | vodou |
Počet válců | jeden |
Vrtání a zdvih | 91 x 84 mm |
Kompresní poměr | 9,5 : 1 |
Maximální výkon | 22 kW (30hp) / 6000 rpm |
Maximální točivý moment | 40 N.m / 5000 rpm |
Typ vstřikování | EFI - Delphi |
Startování | Elektrické + ruční |
Převodovka | Automatická - variátor |
Pohon | kardanem |
Přední zavěšení | dvojitá A ramena |
Zadní zavěšení | dvojitá A ramena |
Brzdový systém | hydraulický, kotoučové brzdy |
Přední pneu | 26 x 9 R12 |
Zadní pneu | 26 x 10 R12 |
Rozměry D x Š x V | 2295 x 1200 x 1390 mm |
Objem nádrže | 18 l |
Hmotnost | 305 kg |
Výška sedadla | 990 mm |
Rozvor kol | 1437 mm |
Světlá výška | 295 mm |
Další výbava | Tažná koule zapsaná v TP. Led blinkry. Led světla. |
HiSUN HS550 HIGH END má LED přední a zadní blinkry, přední parkovací LED světla, zadní světlo LED. Jednoválcový motor, čtyřdobý vodou chlazený. V základní ceně plná výbava: ALU kola 12", homologované tažné i s elektrickou zásuvkou, přední elektrický naviják, 4x4 s uzávěrkou diferenciálu. Palivo je přímo vstřikované (EFI). Řízený vstřik zajišťuje firma Delphi. Celý tento stroj je pomocí kardanových hřídelí přenášen na hnaná kola (2WD nebo 4WD). Veškeré kardanové a převodové skříně jsou maximálně utěsněny a odvětrávány tak, aby se uvnitř nezanášel převodový olej. Převod H je převod do rychlosti, která u tohoto stroje není opravdu nízká. Rychlost se pohybuje okolo 100 km/h. Převod L je převod redukovaný do pomala, který nám při práci zajistí opravdu velkou tažnou sílu na tahání dřeva z lesa, přívěsů atp.. Převod R, který zajistí pohodlné couvání. U všech těchto převodů lze využít 2WD nebo 4WD. 4WD je za klidného stavu stroje elektronicky připojeno. Elektronické je i startování. V případě vybitého akumulátoru je zde i možnost ručního startování. Podvozek tohoto stroje je konstruován tak, aby co nejlépe kopíroval terén. Samozřejmostí je nezávislé zavěšení všech ramen. Tlumiče mají stavitelnou tuhost a zároveň i odskok. Celkovému vzhledu stroje dominuje přední a zadní rám. Tyto rámy dokonale chrání plasty a světla proti poškození. Tachometr tohoto stroje je digitální, barevný a ukazuje vše co je pro řidiče důležité. Ukazuje maximum informací, aby měl řidič vždy maximální přehled o stroji. Rychlost, otáčky, benzín, světla, zařazení 4x4, zařazení uzávěrky atp..