HiSUN HS800 ATV

Nový produkt

HiSUN HS 800 ATV je poháněný dvouválcovým motorem do V. Palivo je přímo vstřikované (EFI). Řízený vstřik zajišťuje firma Delphi. Výkon se pohybuje v offroad verzi okolo 41kW a kroutící moment 90Nm. Díky tomuto výkonu je jedna z nejsilnějších pracovních ATV v této kategorii. Do tohoto motoru byl vybrán kanadský variátor, který umožňuje co nejlépe využít výkon.

Více informací

Toto zboží je možné zakoupit na splátky.
Essox - splátková kalkulačka

228 900,00 Kč s DPH

-20 000,00 Kč

248 900,00 Kč s DPH

Parametry

Objem 800 ccm
Chlazení vodou
Počet válců dva
Vrtání a zdvih 91 × 61.5 mm
Kompresní poměr 10 : 1
Maximální výkon 41 kW (54.94hp) / 6500 rpm
Maximální točivý moment 90 N.m / 4500 rpm
Typ vstřikování EFI - Delphi
Startování Elektrické
Převodovka Automatická - variátor
Pohon kardanem
Přední zavěšení mcpherson
Zadní zavěšení kyvná ramena
Brzdový systém hydraulický, kotoučové brzdy
Přední pneu 26 x 9 R14
Zadní pneu 26 x 10 R14
Rozměry D x Š x V 2510 x 1120 x 1390 mm
Objem nádrže 20 l
Hmotnost 395 kg
Palivo Natural 95
Výška sedadla 900 mm
Rozvor kol 1490 mm
Světlá výška 310 mm
Další výbava EPS, tažná koule zapsána v TP

Více informací

HiSUN HS 800 ATV je poháněný dvouválcovým motorem do V. Palivo je přímo vstřikované (EFI). Řízený vstřik zajišťuje firma Delphi. Výkon se pohybuje v offroad verzi okolo 41kW a kroutící moment 90Nm. Díky tomuto výkonu je jedna z nejsilnějších pracovních ATV v této kategorii. Celý tento výkon je pomocí kardanových hřídelý přenášen na hnaná kola (2WD nebo 4WD). Do tohoto motoru byl vybrán kanadský variátor, který umožňuje co nejlépe využít výkon. Veškeré kardanové a převodové skříně jsou maximálně utěsněny a odvětrávány tak, aby se uvnitř nezanášel převodový olej. Převod H je převod do rychlosti, která u tohoto stroje není opravdu nízká. Rychlost se pohybuje okolo 125km/h. Převod L je převod redukovaný do pomala, který nám při práci zajistí opravdu velkou tažnou sílu na tahání dřeva z lesa, přívěsů atp.. Převod R, který zajistí pohodlné couvání. U všech těchto převodů lze využít 2WD nebo 4WD. 4WD je za klidného stavu stroje elektronicky připojeno. Elektronické je i startování. Podvozek tohoto stroje je konstruován tak, aby co nejlépe kopíroval terén. Samozřejmostí je nezávislé zavěšení všech ramen. Celkovému vzhledu stroje dominuje přední a zadní rám. Tyto rámy dokonale chrání plasty a světla proti poškození. Tachometr je digitální, barevný a ukazuje vše co je pro řidiče důležité. Ukazuje maximálně informací, aby měl řidič vždy maximální přehled o stroji. Rychlost, otáčky, benzín, světla atp., zařazení 4x4, stav paliva, zařazení uzávěrky. Tento stroj má v základní ceně posilovač řízení, vyhřívané gripy, blastry, 14" hliníková kola, tažnou kouli, naviják.